Франчайзинг

Якщо ви коли-небудь замислювалися над відкриттям власного бізнесу або розширенням вже існуючої справи, то, певно, запитували себе: з чого почати? Яку нішу вибрати? Який розмір початкових вкладень у бізнес? Проте всупереч поширеним міфам, насправді основним питанням започаткування власного бізнесу є навіть не гроші, а бажання щось робити. Аби стартова сума була меншою, фахівці радять заснувати бізнес, що не вимагає великої кількості ресурсів на початковому етапі. А ключовими складовими успішного бізнесу є зусилля та праця, хороша команда поряд. Розглядаючи франчайзинг, як двері в світ бізнесу, правильно було би сказати не «заснувати», а «приєднатися до успішного бізнесу». А команда материнської компанії стане провідником та вчителем в цій інколи складній справі – бізнесі.

Всім відомі приклади успіху таких компаній як McDonald’s, KFC, Coca-Cola, PepsiCo, Shell, Domino’s, Hilton Hotels, Auchan. Ріст і розвиток цих компаній досягнутий завдяки співпраці у формі франчайзингу. Саме франчайзинг забезпечив компанію McDonald’s світовим успіхом і дозволив зайняти лідируючі позиції в світовому бізнесі. У США франчайзинг здобув найбільшу популярність і розповсюдження, біля 80% бізнесу в США працює за франчайзингом.

Франчайзинг — це співпраця між незалежними сторонами, в рамках якої одна сторона (франчайзер – лабораторія), що володіє бізнесом, торговою маркою, репутацією, дозволяє іншій стороні (франчайзі – партнеру / представнику лабораторії) користуватися цією системою на певних умовах.

Привабливість франчайзингу в наявності беззаперечних переваг для обох учасників франчайзингових відносин. Для малих підприємств і індивідуальних підприємців він надає стабільний дохідний бізнес, для нашої компанії, що надає лабораторні послуги, – можливість розширити й укріпити свої позиції на ринку, збільшити присутність у віддалених містах.

Згідно з умовами нашої пропозиції ми передаємо право ведення діяльності (відбору біологічного матеріалу) одній особі (підприємству – партнеру лабораторії) з обмеженням території – обране вами місто. Та гарантуємо ексклюзивні права на роботу в обраному місті, тобто франчайзі (партнер) буде єдиним нашим офіційним представником  в місті. Що є конкурентною перевагою та гарантією стабільності для партнера.

Важливими перевагами роботи з нашою компанією є відсутність будь-яких платежів, як стартових (паушальні), так і щомісячних (роялті).

Паушальний внесок – вартість франшизи, фіксована сума, яку франчайзі платить франчайзеру на початковому етапі. Наша пропозиція не передбачає таких відрахувань. І такий внесок дорівнює 0.

Роялті – щомісячний платіж за використання товарних знаків, патентів чи інших авторських прав, що належать франчайзеру. Аналогічно з паушальним внеском відрахування не здійснюються. Партнер не платить нам за користування торговою маркою.

Рекламний внесок – щомісячний платіж на користь франчайзера для проведення глобальних рекламних і маркетингових кампаній. Плата теж не здійснюється. Партнер самостійно здійснює рекламні кампанії та їх фінансування (але узгоджує рекламу з лабораторією).

Розглядаючи переваги такого співробітництва ми кажемо про те, що партнер лабораторії сприяє залученню на ринок високоякісних послуг за низькими цінами, оскільки наші ціни були і залишаються найбільш конкурентними на ринку лабораторних послуг. В цьому полягає наша соціальна місія – доступна і якісна лабораторна діагностика для найширших верств населення.

Прибуток партнера утворюється за рахунок придбання послуг зі знижкою від лабораторії, з подальшим поширенням послуг і реалізацією за повну вартість.

Комісія партнера складає 40% від роздрібних цін на послуги. Лабораторія надає безкоштовні витратні матеріали для відбору біологічного матеріалу. Тобто партнер перераховує лабораторії платежі тільки з фактично зароблених коштів.

 

Потенційний партнер для заключення договору франшизи повинен мати:

 

Приміщення, що відповідає наступним критеріям:

  • Мінімальна площа – 50 м.кв.
  • Нежитловий фонд (допускається розміщення в житлових будинках, але приміщення повинно мати статус нежитлового)
  • Окремий вхід (при розміщенні в житловому будинку вхід не повинен бути сполучений із під’їздом).
  • 1й або 2й поверх (ні в якому разі не цоколь, підвал, чи напівпідвал).
  • Приміщення повинно складатися з ресепшену об’єднаного з зоною очікування, процедурної кімнати (від 18 м.кв.), санвузла з доступом до нього для клієнтів, кімнати персоналу (від 4 м.кв.)
  • Наявність «мокрих» точок в приміщенні, зокрема в процедурному кабінеті повинна бути раковина.
  • Наявність природного освітлення (вікно).
  • Наявність штучного освітлення (не менше 500 Лк).
  • Оздоблення та матеріали кабінетів повинні відповідати їх функціональному призначенню. Поверхня стін та підлоги, повинні бути гладкими, такими, що допускають їх вологе прибирання та дезінфекцію. Такі вимоги регламентовано: «ДБН В.2.2-10:2017 Заклади охорони здоров’я. Будинки і споруди.», а також «ДБН В.2.2-10-2001».
  • Можливість встановлення вивіски з підсвічуванням на фасаді приміщення, мінімальна площа вивіски 0,8 м.кв.

 

Необхідне оснащення процедурного кабінету:

  • Крісло донорське
  • Кушетка
  • Інструментальний столик 2 шт
  • Ширма
  • Гінекологічне крісло
  • Бактерицидні УФ лампи
  • Центрифуга

 

Оснащення ресепшену:

  • Стійка-ресепшен з місцем роботи реєстратора
  • Комп’ютер
  • Принтер (МФУ)
  • Телефон
  • Доступ до мережі Інтернет
  • Розрахунково-касове обладнання
  • POS-термінал
  • Термопринтер для друку етикеток 2х4 (маркування біоматералу)

 

Працівники – 2 медичні сестри, або реєстратор і медична сестра. Працівники повинні мати досвід роботи. Навчання працівників здійснюється на базі лабораторії в Києві.

 

Весь отриманий біоматеріал доставляється в лабораторію «Ніколаб»у м. Київ в спеціальних сумках-холодильниках із холодовими елементами, які відповідають усім вимогам щодо зберігання і транспортування біоматеріалу, через кур’єрську компанію, літаком або потягом. Партнер самостійно здійснює відправку біоматеріалу до лабораторії.

Біоматеріал надходить до нашої лабораторії, і після його дослідження результат автоматично відправляється клієнту та відображається у робочому кабінеті партнера.

 

Підсумуємо переваги для наших партнерів:

 

  • Використання перевіреної успішної бізнес-системи
  • Можливість знизити ризики
  • Мінімальні витрати для виходу на ринок
  • Вдалий вихід на ринок забезпечений

Ефективність співпраці з нами доведена існуючими партнерами, котрі успішно  діють на ринку лабораторних послуг. Наша пропозиція по співпраці розміщена в різноманітних каталогах франшиз і є унікальною для ринку України, оскільки не передбачає вхідних та регулярних платежів і є безумовно вигідною як для партнера, так і для кінцевого споживача.

 

Увага! Пропозиція не діє в місті Київ!

 

Для зв’язку з нами відправте повідомлення:

 

     

    Не знайшли відповіді на своє запитання?
    Напишіть нам і ми надамо всю необхідну інформацію

    Задати запитання